W dniach 29.07-03.08 w malowniczym Beskidzie Żywieckim odbywał się wakacyjny obóz dla ministrantów i Baranków Bożych. Miejscem pobytu była Zawoja. Galeria zdjęć cz.I cz.II

W czasei pobytu m.in zdobyliśmy Mosorny Groń. Nie był to duży wysiłek, bo wyjechaliśmy wyciągiem 😀😀😀 Ale na szczycie dzięki wiedzy naszego Przewodnika poznaliśmy niemalże całą historię pasma babiogórskiego. Nie zabrakło też pieszej wędrówki, po której także była chwila relaksu z nogami w strumieniu 😀. Rozegraliśmy ministrancki turniej piłki siatkowej, był bilard i tenis stołowy. W centrum każdego dnia była oczywiście Msza św. Uczestniczyliśmy w  koncercie kapeli góralskiej, z przednia zabawą przy historii regionu, zwyczajach i kulturze.

Przeżyliśmy niesamowity  „ENERGY SUPER dzień” w Energylandii w Zatorze. Cóż to były za emocje 🙂

Była też wyprawa na Halę Kamińskiego i Barankową, a tam zbieranie jagód 😉😉. Mięliśmy też czas na basen, a na zakończenie dnia dyskotekę

W ostatnim pełnym dniu naszego pobytu w Zawoi, gdzie odbywa się tegoroczny obóz letni ministrantów i Baranków wybraliśmy się na Jałowiec – szczyt pasma przedbabiogórskiego. Dzięki pięknej pogodzie i naszemu przewodnikowi nasza wyprawa dostarczyła nam niesamowitych wrażeń. Na koniec dnia czekał nas „maraton filmowy”.

Ostatni poranek w Zawoi to czas podsumowań i podziękowań… Rozstrzygnięcie konkursów i poznanie z „cichym przyjacielem” 😉. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Wadowicach, a tam zwiedzanie muzeum – dom rodzinny Jana Pawła II i kościoła farnego. Był obiad, a po nim pyszne wadowickie kremówki 👍